שינויים בתפישת העבודה בגיל 40

שינויים בתפישת העבודה בגיל 40

אחד הנושאים המרכזיים שעולים בשיחות הייעוץ בקליניקה שלי, הוא האפשרות לעשות שינוי מקצועי. השאלה מתחדדת ונהיית מורכבת יותר ככל שהגיל עולה. אני רוצה להזמין אתכם לשנות את הטרמינולוגיה. לא עוד "משבר אמצע החיים" אלא הזדמנות לשינוי
איך לבחור תחום עיסוק; הצצה לתהליך

איך לבחור תחום עיסוק; הצצה לתהליך

בחירת תחום עיסוק היא אחת הבחירות החשובות בחיינו, שוות ערך לבחירת בן/בת זוג. בפוסט זה תוכלו להציץ אל תהליך הייעוץ שעברה נ', בחורה מוכשרת בת 35 שעשתה הרבה דברים במקביל אך לא הצליחה להתמקד, וללמוד לאיזה נקודות צריך להתייחס
עשרת הדברות לראיון מוצלח

עשרת הדברות לראיון מוצלח

ראיון הוא סיטואציה מורכבת, הרת-גורל ומאוד לא היררכית. זו סיטואציה שמלחיצה גם את מי שבדרך כלל בטוח בעצמו וביכולותיו. כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלנו אנחנו צריכים לדעת למה לצפות, להתכונן לשאלות קשות ולדעת שגם לכם, כמרואיינים, יש הרבה כוח
איך לבקש העלאת שכר

איך לבקש העלאת שכר

רוב המעסיקים לא יחליטו על דעת עצמם להעלות לנו את השכר, וחלקם אפילו ינצלו את העובדה שקשה לנו לבקש העלאה. אסור לנו לצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה בשבילנו, ואנחנו צריכים להיות אלה שיוזמים את שיחת השכר ולהגיע אליה מוכנים
קיום שיחות משוב אפקטיביות

קיום שיחות משוב אפקטיביות

תהליך הערכת ביצועים ושיחות המשוב שבו, הוא תהליך לא פשוט גם למנהל וגם לעובד. אבל זהו תהליך קריטי שמשפר מאוד את הפרודוקטיביות של הצדדים ואת המחויבות להצלחת הארגון. במאמר תמצאו טיפים לביצוע נכון ונעים של התהליך, גם כמנהל וגם כעובד
תקשורת בלתי מילולית

תקשורת בלתי מילולית

תקשורת בלתי-מילולית חשובה בחיים - כמו גם בראיונות עבודה - בדיוק כמו תוכן הדברים שאנחנו אומרים. אין מה להילחץ ולחשוב שכל תנועת יד שלכם צריכה להיות בשליטה, אבל בהחלט יש מה ללמוד כדי לשפר את הדרך בה אתם מעבירים מסרים
יישוב קונפליקטים בין-אישיים במקום העבודה

יישוב קונפליקטים בין-אישיים במקום העבודה

קונפליקט יכול להיווצר רק בין אנשים שיש ביניהם תלות הדדית כלשהי. קונפליקט במקום העבודה יכול להיות הרסני. בפוסט הזה תמצאו דרכים שיעזרו לכל מנהל להפוך את הוויכוח לדיאלוג, כשהמרכזי ביניהם הוא זיהוי צרכים לעומת זיהוי עמדות
שיפור מיומנויות עבודת הצוות

שיפור מיומנויות עבודת הצוות

כ-80% מהתפקידים בעולם העבודה כוללים מידה כזו או אחרת של עבודת צוות. אטימות, שתלטנות, חוסר לקיחת אחריות, בעיות תקשורת וכוחנות, הם רק חלק מהגורמים המקשים על הצלחה במשימה. בפוסט זה יוצגו טיפים הן לחבר הצוות עצמו והן למנהל
יצירת מחויבות בקרב העובדים

יצירת מחויבות בקרב העובדים

עובד מרוצה הוא כזה שמרגיש מחויבות לארגון ומוכן להשקיע מאמץ גם בתקופות קשות יותר. את המחויבות הזו לא משיגים על-ידי איום או הפעלת סמכות. מנהלים, במאמר זה תמצאו טיפים ליצירת מערכת יחסים טובה ביניכם לבין העובדים שלכם